Masz pytanie odnośnie zamówienia albo chcesz się czegoś dowiedzieć zanim zamówisz?
Skorzystaj z poniższego formularza lub napisz bezpośrednio na kontakt@zaorajmature.pl
Często zadawane pytania
1W jaki sposób odbywa się płatność?
Płatności odbywają się za pośrednictwem systemu Cashbill, wiodącego na polskim rynku operatora płatności. Dzięki temu Twoja płatność jest w pełni bezpieczna, szyfrowana, ubezpieczona i rejestrowana.
2Jakie są dostępne metody płatności?
Można zapłacić szybkim przelewem z dowolnego banku, BLIKIem, kartą płatniczą a także poprzez GPay.
Istnieje także możliwość wykonania tradycyjnego przelewu na nasze konto - w tym celu prosimy o kontakt na kontakt@zaorajmature.pl
Istnieje także możliwość wykonania tradycyjnego przelewu na nasze konto - w tym celu prosimy o kontakt na kontakt@zaorajmature.pl
3Co to znaczy, że program trwa 10/15 dni? Czy tylko tak krótko mam dostęp?
Oczywiście, że dostęp do programu jest dożywotni i masz go na własność. 10 lub 15 dni trwa po prostu rozpisany w programach do poszczególnych przedmiotów plan nauki - uczysz się według wskazówek naszych autorów tyle czasu, aby "przejść" przez cały program, natomiast dostęp do niego masz na zawsze.
4W jaki sposób otrzymam zakupione materiały?
Po zakupie i dokonaniu płatności nasz system automatycznie wysyła wiadomość e-mail z linkiem do pobrania systemu w formie e-booka PDF. Dlatego bardzo ważne jest aby uważnie wpisywać adres e-mail w zamówieniu, błędnie wpisany bowiem sprawi, że wiadomość z linkiem do pobrania systemu nie dotrze.
5Dlaczego w zamówieniu nie mogę podać adresu do wysyłki?
Tak jak jest wspomniane wyżej - materiały są w formie e-booków w PDF i są wysyłane na e-mail, dlatego nie pobieramy adresu klienta, ponieważ nie są wysyłane żadne paczki
6Czy istnieje papierowa wersja systemu?
System celowo jest w nowoczesnej formie e-booka PDF i nie planujemy papierowej wersji. Zalety e-booka są niepodważalne – uczeń ma dostęp do systemu z dowolnego urządzenia – komputera, smartfona, tabletu, czytnika e-booków. Dodatkowo może mieć system zawsze przy sobie i zajrzeć do niego w każdej chwili. Wreszcie – dzięki formie elektronicznej mogliśmy w systemie zawrzeć przydatne odnośniki do zewnętrznych materiałów jak arkusze egzaminacyjne, filmy na Youtube czy inne materiały multimedialne.
7Dokonano płatności, ale nie ma żadnego e-maila z materiałami
Po dokonaniu płatności w skrajnych przypadkach system potrzebuje około godziny na przeprocesowanie płatności. Jeśli ten czas minął, a mail z linkiem do pobrania systemu wciąż nie dotarł:
1. Sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce e-mail – czasami automatyczne maile lubią tam trafiać.
2. Jeśli nie ma wiadomości w spamie, upewnij się czy Twoja płatność na pewno zotała zrealizowana poprawnie.
3. Jeżeli wszystko jest dobrze a mimo to mail nie dotarł i nie ma go w spamie po prostu napisz do nas na adres kontakt@zaorajmature.pl – pomożemy.
Czasami bowiem zdarza się, że np. popełnisz literówkę podając adres e-mail w zamówieniu i dlatego zwykle mail nie dociera.